Koblenz-Bingen - Reisverslag uit Bingen, Duitsland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu Koblenz-Bingen - Reisverslag uit Bingen, Duitsland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu

Koblenz-Bingen

Blijf op de hoogte en volg Totie

11 Mei 2019 | Duitsland, Bingen

Vanmorgen stromende regen toen we onze gordijnen open trokken en dat bleef de hele dag zo.
Geluk bij een ongeluk dat we voor vandaag de boot geboekt hadden. Die zou pas om 14.00 uur vertrekken dus we wilden eerst nog even de stad bekijken, maar daar waren we snel klaar mee. We doken snel een koffietent in. Gelukkig een gezellige, want we zijn er tot 12.30 uur gebleven. Nog steeds regen, dus snel tickets gehaald en de kroeg in. Daar schonken ze een heerlijk wijntje.
Ineke zei: Fietsen is duur, maar niet fietsen is nog duurder.
Maar....we hebben er wel van genoten.
Toen de boot op. Gelukkige helpende handen, want we glibberden zo de loopplank af. We hebben ons er prima vermaakt, en we waren het er zusterlijk over eens, dat dit een beste dag was om een stukje te varen. Toch nog veel gezien en lekker warm en droog gebleven .
In de buurt van de Lorelei zijn we nog even naar buiten gegaan. De rots is idd indrukwekkend, maar het beeld konden we niet ontdekken. Aan het eind van de reis brak toch de zon door, dus we konden lekker naar ons hotel aan het water fietsen.
Morgen weer op de pedalen. We hebben er weer erg veel zin in.

• 12 Mei 2019 - 06:00

Anna:

Ziet wr gezellig uit.maar jammer van de regen.het is daar erg mooi.liefs anba

• 12 Mei 2019 - 09:21

Bina:

Jullie genieten weer volop lees ik. Voor je het weet sta je bij de Sint Pieter. Goed plan om de Lorelei vanaf het water te bekijken.

• 12 Mei 2019 - 11:52

Wil:

Lekker in de kroeg zitten,stukje varen.....vergeten jullie niet te fietsen!!!
    Heel veel plezier meiden!!!gr wil