San Nicolo- Pianoro: 76 km - Reisverslag uit Pianoro, Italië van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu San Nicolo- Pianoro: 76 km - Reisverslag uit Pianoro, Italië van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu

San Nicolo- Pianoro: 76 km

Blijf op de hoogte en volg Totie

30 Mei 2019 | Italië, Pianoro

Vanmorgen met het zonnetje erbij vertrokken uit la Sapienza. Een vreemde tent. Weer over de snelweg. Na wat zoeken kwamen we weer op de route. We hadden net het tempo weer opgepakt, toen Luus het telefoontje van thuis kreeg, wat ze al de hele week verwachtte. Haar broer is ziek geworden terwijl wij al aan onze fietsreis begonnen waren en hij is vanmorgen overleden. Ik zal hier verder niet over uitweiden maar we hebben besloten dat we met z’n 4ren de reis proberen af te maken tot Florence en dan naar huis komen. Aanvankelijk was toch Florence onze eindbestemming. We hadden er in een onbewaakt moment Rome van gemaakt. Dat draaien we nu weer terug.
Samen uit samen thuis.
De rest van de dag hebben we hier en daar gestopt en in Bolonga zelfs een uur op een terras op het plein gezeten en genoten van de mensen, de gebouwen en de muziek die een Italiaan uit z’n gitaar toverde.
Om 16,00 uur weer opgestapt en een begin van de Apennijnen gefietst. We slapen nu in Pianoro. Morgen wordt een klimdag dus dan maken we niet zoveel km’s en daarna zien we hoe we zo snel mogelijk in Florence komen.

• 30 Mei 2019 - 18:37

Peter En Joke:

Wat een vervelend bericht voor jullie en vooral voor Luus. Gecondoleerd!
    Wat een wijs besluit om door te fietsen naar het oorspronkelijke doel en zo samen iets aan verwerking te kunnen doen.
    Sterkte, wijsheid en kracht tijdens de laatste etappes.
    Joke en Peter

• 31 Mei 2019 - 04:03

Griet:

Gecondoleerd.

• 31 Mei 2019 - 05:05

Iny:

Ach, wat verdrietig. Gecondoleerd Luus en ook de andere meiden sterkte gewenst. Een mooi besluit om jullie route te wijzigen en samen terug te komen. Vriendschap is óók delen bij verdriet.
    Liefs, Iny

• 31 Mei 2019 - 07:25

Ludewien:

Wat vervelend dat jullie reis zo gaat eindigen!
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!!
    Goed besluit om met z’n viertjes naar huis te gaan.
    Samen uit samen thuis!
    Liefs Klaas en Ludewien

• 01 Juni 2019 - 18:10

Bep Beerepoot:

Wat verdrietig dat de broer van Luus is overleden en jullie zo ver van huis zijn. Gecondoleerd Luus. Voor alle 4 een voorspoedige tocht naar Florence . Mooi dat jullie samen blijven.
    Lieve groet, Bep