Made-Borkel en Schaft : 87 km - Reisverslag uit Borkel, Nederland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu Made-Borkel en Schaft : 87 km - Reisverslag uit Borkel, Nederland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu

Made-Borkel en Schaft : 87 km

Blijf op de hoogte en volg Totie

06 Mei 2019 | Nederland, Borkel

Vanmorgen lang aan de ontbijttafel gezeten bij Jeanet want het begon te regenen. Om 9.30 uur vertrokken. Het was inmiddels droog.
Tot Tilburg door het Brabantse land gefietst. Veel bedrijven en boerderijen.
Ook langs de Koningshoeve waar ze La Trappe brouwen gereden, maar niet afgestapt want dat hadden we al eerder gezien en we gingen net zo lekker langs het Wilhelminakanaal.
Deze route is sowieso bekend, want hier zijn we 1 1/2 jaar geleden ook langs gekomen.
Na Tilburg werd de natuur toch mooier( groener) en soms reden we een stuk door het bos.
Voor Eersel kregen we een grote regenbui op ons hoofd. Daarom zijn we in Eersel lekker in het fietscafe gaan zitten en hebben er de tijd voor genomen. De kersenbonbons bij de koffie heeft Ria allemaal opgegeten, dus die stapte met rode wangen weer op de fiets. Wat een mooie omgeving is het daar. Prachtig.
Het bleef gelukkig droog en om 17.00 uur kwamen we bij de neef van Ineke aan ( Jan vd Enden en zijn Ilse) daar werden we verwend met een lekker wijntje en hebben we heerlijk mee gegeten.
Daarna nog een half uurtje over de hei en nu slapen we weer bij Mientje in een boerderij van 1771. Het is hier prachtig en we hebben hier aan de keukentafel nog lekker een uurtje zitten kletsen.
Morgen richting Roermond en daarna het land uit

• 06 Mei 2019 - 20:32

Anton:

Die foto’s,ze spreken voor zich.
    Zo gaaf,en het verslag heerlijk om te volgen.

• 07 Mei 2019 - 02:54

Eva:

Leuk om jullie te volgen :) Veel plezier! Groetjes van ons drieën en Roovy

• 07 Mei 2019 - 07:10

Anna:

Echt leuk weer om mee te liften op jullie reis

• 07 Mei 2019 - 12:51

Eveline:

Gaaf om jullie fietsavonturen weer mee te kunnen maken. Veel plezier .

• 07 Mei 2019 - 17:31

Hanneke:

Hoi stoere meiden, leuk om jullie ervaringen te lezen. Zijn jullie nu in Roermond of al het land uit??
    Succes en mooi weer!!