Pijnacker -Made : 90 km - Reisverslag uit Stuivezand, Nederland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu Pijnacker -Made : 90 km - Reisverslag uit Stuivezand, Nederland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu

Pijnacker -Made : 90 km

Blijf op de hoogte en volg Totie

05 Mei 2019 | Nederland, Stuivezand

Dit is het einde van de eerste topdag fietsen.
De weersvoorspelling was de hele week slecht, maar daar moet je niet naar luisteren, hebben we ontdekt.
De hele dag windje in de rug en het zonnetje erbij.
Wel koud, maar van fietsen word je warm.
De start was al wat vertraagd (11.30 uur) omdat een van onze uitzwaaiers de auto achteruit bij Ria voor de deur wilde parkeren en die reed het water in.
Na de eerste schrik was het voor de kleintjes wel spectaculair om dat allemaal te zien. Alle hulptroepen ( brandweer en politie) en een takelwagen die zorgde dat de auto weer op het droge kwam.
Toen vertrokken. Heerlijk richting Rotterdam gefietst. Bij de Erasmusbrug was er enige verwarring want Ria had begrepen dat we met de waterbus zouden gaan en dat was niet de bedoeling. Lekker op de fiets richting Dordrecht en op het Groothoofd aan de koffie.
Daarna door naar de Moerdijk en vlak voor de brug nog even in de zon gezeten.
En over de brug rijd je dan het Brabantse land in.
Heel rustig en over dijkjes en door dorpjes kwamen we on 18.15 uur bij de nicht van Ineke in Made aan. We hebben heerlijk gegeten bij de plaatselijke Chinees en nu nog even napraten voor we naar bed gaan.

• 05 Mei 2019 - 18:27

Maaike:

Dat klinkt als een bijzondere start!!
    Fijn dat jullie zo een prachtige dag hebben gehad en als ik aan George de foto van de auto laat zien had hij er vast ook bij willen zijn ;)
    Welterusten en veel plezier morgen x

• 05 Mei 2019 - 19:29

Thea:

Met die koude noorderwind zijn jullie lekker naar Made geblazen!! Groetjes aan Jeannette!

• 06 Mei 2019 - 07:13

Ludewien:

Wat een verhaal, jullie eerste avontuur gelijk al op dag een.
    Fijn dat het weer mee zat.
    Geniet van jullie prachtige reis!
    Veel veilige kilometers toegewenst ook van Klaas!!
    Zet hem op dames!
    Liefs van ons!!

• 06 Mei 2019 - 09:25

Wil Van Der Burg:

Wat leuk om jullie te volgen, heel veel plezier en een goede reis

• 06 Mei 2019 - 09:39

Janny Van Barrelo:

Wat een schrik de eerste dag van jullie vertrek,zelfs de.Telstar heeft verhaal plus foto geplaatst. Dit weekend noodweer geweest in Italie,veel sneeuw gevallen in de Alpen en Appenijnen. Hoop laatste staartje van de winter! Goede en veilige reis!!!Janny.

• 06 Mei 2019 - 11:16

Nora:

Wat een spannende start, heb nog aan jullie gedacht gisteren met dat koude weer. Maar idd de wind in de rug dan valt het wel mee. Heel leuk om jullie zo te volgen. Groetjes en succes.

• 06 Mei 2019 - 13:59

Hetty Van Der Ploeg:

Ria ik heb t gevonden!! Veel fiets plezier