Neresheim-Dillingen a/d Donau 40 km - Reisverslag uit Dillingen an der Donau, Duitsland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu Neresheim-Dillingen a/d Donau 40 km - Reisverslag uit Dillingen an der Donau, Duitsland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu

Neresheim-Dillingen a/d Donau 40 km

Blijf op de hoogte en volg Totie

17 Mei 2019 | Duitsland, Dillingen an der Donau

Vanmorgen al op tijd vertrokken voor een kort ritje richting de Donau.
Mooi weer. We kwamen onderweg een Belgisch stel tegen. Zij fietsen in 3 weken naar Rome. Meer dan 100 km per dag. Wij waren het er over eens dat wij op een andere manier genieten.
Tot de Donau gelijk op gereden. Daar hebben we ons op de foto laten zetten en zijn lekker aan het water gaan zitten voor de lunch.
Ria zocht een leuke wals op haar telefoontje op en wij dronken het laatste beetje witte wijn op. Zo heb je ook een feestje.
Daarna door naar ons Gasthof.
We hebben hier een prachtig appartement. We mochten onze tassen omkiepen en de hele berg ging in de wasmachine.
Op naar de stad. Daar trakteerde Ineke, omdat haar fiets er 10.000 km op had zitten. Niet van deze reis alleen hoor.
En verder hebben we nog een beetje cultuur gesnoven.
Prachtige Altstad. De Basilika st Peter en het Schloss bekeken.
Luus tracteerde omdat de fietsenmaker hier bereid was haar versnelling nou echt te repareren. Ze had er het hele eind alvast van.
Daarna begon het Fruhlingsfest van Dillingen. Alle meisjes in een Dirndel en de mannen in een Lederhose. Toen we dat gezien hadden zijn we weer op ons fietsje gestapt en nu zijn we weer terug in Gasthof Sonne.
Morgen richting Augsburg.
Oh ja, gisteren vergeten de km stand te melden: 62 km

• 17 Mei 2019 - 15:36

Thea:

Grappig! Mieke en ik zijn momenteel een paar dagen in de buurt van Straatsburg! Ong. 80 km. verderop!
    Groetjes Thea