Eberbach-Sindringen: 80 km - Reisverslag uit Sindringen, Duitsland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu Eberbach-Sindringen: 80 km - Reisverslag uit Sindringen, Duitsland van Totie Jentink vd Ende - WaarBenJij.nu

Eberbach-Sindringen: 80 km

Blijf op de hoogte en volg Totie

14 Mei 2019 | Duitsland, Sindringen

Vanmorgen zaten we al om 9.00 uur op de fiets. Het gaat steeds beter. Maar na een half uur reden we al op een versperring in het bos. Rood-wit lint en een gezagsgetrouwe jongen, die ons er echt niet door mocht laten. Boom over de weg, die ze nu aan het doorzagen waren. Nog even wat geprobeerd, maar née. Gewoon wachten. Onze bezige bij, Ineke, haalde meteen haar wetties uit de fietstas en ging haar fiets schoonmaken. Luus ging gymoefeningen doen, en na 3 kwartier konden we er door. Toen weer matig onverhard pad. Dat is echt niet leuk. En tenslotte kwamen we om 10.30 uur langs een bakker , waar we appeltaartjes en brood gekocht hebben en ook verorberd. Dus om 11.00 uur hadden we er pas 12 km opzitten. Verder liep het prima vandaag. Lekker weer. Veel natuur. Geen spectaculaire plaatsjes en veel zon. Wat de dag toch redelijk vermoeiend maakt was de wind, die vlagerig uit alle hoeken kwam. En toch ook verschillende nijdige klimmetjes. Maar ja, dat moeten we ook een beetje oefenen.
Om 17.30 uur reden we Sinnigen in waar we een mooi appartement hebben. Alle tassen van de fiets af en terug naar het hotel ( waar dit appartement bijhoort) voor een wijntje in de zon. Wat zaten we daar heerlijk in de zon. We hebben er daarna ook nog gegeten en nu zijn we weer op ons stekkie.
Morgen wordt het echt op de pedalen, want we hebben begrepen dat het dan klimmen wordt. Vandaag was het fietsen steeds langs de Neckar en vanmiddag langs de Kocher. Daar reden we over de Kochertalbahn. Een oud trein tracee. Dat is natuurlijk lekker fietsen. Dus lekker uitrusten straks en morgen nieuwe dag.

• 14 Mei 2019 - 18:12

Maaike:

Lekker bezig Dames!!
    Zet m op!
    Hier wordt het weer ook steeds beter x

• 15 Mei 2019 - 15:29

Hanneke:

Hoi dames, na gedane arbeid is het goed zonnen en drinken! Niet te veel want morgen is het de dag van de kuitenbijters!! Soort Giro de Germany! Heel veel succes!! Groetjes X Hanneke